Размисли между годините

30.12.16

Здравей,

след доста време, когато емоциите отшумяха се замислих, че е време да ти простя или да ти благодаря или да ти кажа някои неща. Всъщност простила съм ти отдавна, но мисля, че е хубаво да го знаеш. 

Може би се чудиш какво пък имам аз да ти прощавам като аз съм лошата и злобната и отмъстителната. Може и така да е... дори за повечето да съм ангел с огромно сърце, понякога съм в състояние да бъда и най- страшния демон за други... 

Старите истории  и хубави и лоши няма да връщам назад и да анализирам за пореден път.

В края на старата и навечерието Новата Година, човек се замисля над някои неща, прави си равносметки... Преди година бях още наранената, изоставената, заменената... Реших, че ролята на жертвата не ми харесва. Харесва ми да съм сега това, което съм и за това отчасти съм ти благодарна! Благодарение на теб научих някои неща за живота, за хората, връзките, за себе си. Преди година се мислих за ощетена, а сега се чувствам обогатена. Разбрах, че не съм пропуснала  възможност, а съм получила нов шанс да бъда по-добра, да бъда себе си, да получа най- доброто за себе си и да живея живота, който ми харесва.
Ако пишех това писмо преди година, щеше да изглежда много по- различно.
Нямам много неща за казване ...само...

Бъди наистина щастлив, успял, обичан, обичащ, каквото искаш да си и дано бъдещето и новата година ти донесат най-доброто за теб и любимите ти хора!
И най-вече бъди в мир със себе си!

--
Петя