Списък

21.11.15

Този път не с покупки, а нещата от живота, които са важни за мен а все още не съм набавила.
Оказа се не толкова лесна задача.
Интересното е, че човек по-малко си дава сметка какво иска, за сметка на това което не иска и не може.
Опитвам се да си препрограмирам мозъка и да си поставя ясни, реални цели.
Понеже съм практична и добре организирана, обичам списъците. До листът със задачи за деня и списъкът с покупки, се мъдри лист с поне още 101 неща, които искам да направя. Едно е ясно, животът не е вечен и мечтите не трябва да се отлагат, а да се осъществяват.
Повтарям си...
"Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му, а моите са постижими.

Не си говоря често с онзи горе- шефът, богът, дяволът, вселената, спагетеното чудовище или каквото и да е то, но съм чувала, че понякога слушат. Може би е време да започна... и започнах...
Опитвам всеки ден да съм благодарна за това което съм, за това което ми носи новият ден, че съм таква късметлийка.
Да знам, че съм късметлийка. Винаги получавам точните неща, в точното време, дори понякога да не ми е ясно как се получава... и дори в началото да не разбирам защо трябва да преживея някое "наказание", после ми става ясно, че е било всъщност "награда".
От време на време драсвам по някой фиш за лотарията и се радвам, когато не съм познала нито едно число... не защото знам, че парите няма да ме направят щастлива, а защото чувствам, че онези горе ще ме възнаградят още по-богато...Защото съм спечелила джакпота на най-добрите приятели.
Дори да не ги чувам и виждам с месеци, знам че си мислят за мен, както и аз за тях.
И наистина...
Ако ме накарат да избирам между парите и приятелите, ще избера приятелите... защото какво е животът ако няма с кого да споделиш радостта си, мъката, всичко...
Хубаво е когато колелото се завърти и започнеш бавно да се изкачваш... нагоре към мечите си... или дори към още по-хубави неща, за които дори не си помислил да мечтаеш.
И в този ред на хаотични мисли...
Човек сам си избирал приятелите, но аз благодаря на тези, които са избрали мен!
Благодаря ви приятели, че ви има...