Гумени ботуши вместо сандали

4.6.13

На нас, по речните градове, буквално ни върви по вода. Изглежда, че това лято най-подходящите аксесоари ще са чадър и гумени ботуши. :)
Нивото на река Дунав се качи не със сантиметри, а с цели метри. Тези дни се очаква нивото да започне да спада. И този път Регенсбург ще оцелее.
Искрено се надявам хората надолу по течението да са готови да посрещнат стихията, която идва към тях.

Следват няколко снимки, направени в късния следобед и няколко стари снимки за сравнение.
На първата снимка, маркираното с червено е нивото на водата в момента...





От доста години живея в Регенсбург, но толкова хора върху каменния мост не бях виждала. Доста зяпачи се извървяха да гледат наводнението в това число и аз.


Една от най-големите атракции на Регенсбург "Wurstküche"- за любителите на наденички, кисело зеле и хлебчета с ким е под водата... е разбира се и немска бира. Какви наденички без бира. Сигурна съм, че като го реставрират пак ще има нечувана посещаемост.



Винаги съм искала да отида във Венеция, а се оказа, че тя дойде първа при мен. Само гондолите липсват.



Регенсбург бил най-северния италиански град.
...м'да, така си е.