Равносметка

31.5.13

 Тази сутрин се събуждам малко объркана и реших да използвам блога си за изливане на мисли и евентуално за предначертаване на "стратегия". Стратегия- звучи добре и дава сигурност, до някъде и претъпява гузна съвест с даването на илюзията, че нещо се върши с планирането на действия, които може завинаги да си останат само план.

 Време е за действие/акция  , а както знаем всяко действие поражда противодействие / реакция, на която катализаторът съм аз. Започне ли веднъж, няма връщане назад, няма и помощ от публиката или жокер. Единственото, което ме успокоява- зная че има и други като мен и такова нещо като "безизходица" не съществува. Тук никой не може да ми помогне със съвет, така че няма да изпадам в подробности. Зная, че няма готови съвети, които да пасват за всеки случай. В подобни моменти със сигурност много повече помагат окуражителните приятелски думи като: "Ще се справиш, ти си силна и винаги намираш най-доброто решение."

Лесно е да се погледне "отстрани", тогава нещата са много прости. Опитвам се да си отговоря на въпроса: Какво щях да се посъветвам ако бях най-добрата си приятелка?
 По-скоро трябва да си направя "равносметка" и "анализ"- термини, които бях чувала, но на практика съзнателно не бях изпробвала.

  • Знаеш ли какво искаш?
  • (ако не) Готов ли си да вземеш решение?
  • (ако да) Готов ли си да го получиш и да понесеш положителните и отрицателните последствия от решението си?
  • Готов ли си за промяна?
    Понякога е добре да оставиш нещата просто да се случват.