И най- здравите хора се разболяват

18.2.12


Бях си въобразила, че мога да нося две дини под една мишница- да ходя на две работни места, да се (пре)натоварвам физически и психически, като си мислех, че ще ми се размине и няма да ми се отрази кой знае колко зле на здравето. Е не ми се размина и май си научих урока. Дори и "железните" хора си имат граници на издържливост. Е разболях се и аз. Уж започна като обикновена настинка, която се опитвах да игнорирам продължавайки да ходя на едната и на втората работа с велосипед в сибирки студ, пилеейки бързо изчерпващата се енергия. И така имунната ми система бързо предаде фронта и настинката или грипът (все още не се знае) се разбушуваха с пълна сила и абсолютно пълен комплект симптоми. Започна се преди два дни с неприятно усещане в гърлото, после и отпадналос, главоболие, температура, болки в ставите и крайниците, най- вече тазът ми е като че ще се разпадне, затова гледам да нося по- тесен панталон, че да не изгубя чарковете :) а за гърлото да не говорим. Сякаш кактус ми е заседнал в гълото и при всяко преглъщане забива бодлите си в него. За нормално хранене и сън изобщо не си и помислям. Успях да дремна два часа, като се будех на всяко преглъщане. Всяка изречена дума ми коства невъобразими мъки. От днес започна и дразнеща, суха кашлица.
Уж нормалните, ежедневни неща, за които не се замисляме ми костват огромни усилия. Дори половин часовата ми екскурзия до аптеката се оказа по-изтощителна, отколкото предполагах. В автобуса никой не ми отстъпва място, защото явно не могат да видят, че под 32 годишната ми обвивка се крие пенсионер.
Аз ще оздравея. Сега се надявам да съм се раминала само с тази настинка, която ме напомни, че здравето е най-големия приоритет. Здравето не е даденост и трябва да се грижа за него ако искам да го задържа.
Сега експериментирам с различни видове (само)лечение. Най-успешните от тях ще публикувам скоро в следващата публикация. Също приемам и предложения, които да приложа върху себе си.