Честит 8-ми март, мили дами!

8.3.11

Колко жени днес не се чувстват женствени, колко жени днес страдат тихо и се усмихват плахо, колко жени днес са малтретирани, изнасилени, изоставени, колко са изгубили любим човек, колко са научили тежка диагноза???

От тях ли си?! Бъди силна, бъди себе си, слушай вътрешния си глас, плачи, крещи, троши, но прави нещо! Излей болката си! Днес животът свършва за някои, за други тепърва започва, а за нас с теб продължава!

Днес изгубих и аз някого. Здрава съм, жива съм, всичко си имам и в същото време нищо не ме радва.

Има ли смисъл да гледаме назад и да се ровим в мисли и спомени?! Животът продължава, погледни напред и живей сега!

Това е което ви пожелавам и не забравяйте, че можете да сте всичко, което си пожелаете!
Извод- внимавайте какво си пожелавате! Желанията се сбъдват!

Един полезен линк, аз си знам защо http://sebepoznanie.com/psihologiq/jelanie-za-kontrol/