Защо имам блог

14.11.09

Това е темата на последната ми известна блог игра.Започната от някой блогър, задаващ въпрос или тема за размисъл на други блогъри, които от своя страна на трети и така ако темата предизвика интерес, вълната нараства като цунами и ето, че дойде и моят ред.

Идеята да имам блог беше спонтанна...
( преди да ми хрумне, не бях много много наясно с тези блогърски работи и термини и все още не съм) .Писателстването не ми е призвание, но смятам воденето на блог и четенето на други такива, за чудесно средство против забравяне на родната реч (граматика) омайна сладка.
Избрала съм Германия за мой втори дом, но някак си не ми идва отвътре да водя блог на немски.
Сърфирайки из интернет открих няколко интересни блога, някои от които в Blogger. Прииска ми се и аз да имам такова нещо. Според мен има три типа блогъри: едни, които пишат заради другите; други, които пишат заради себе си и трети - все още неориентирани като мен, от другите два типа по малко. Даже не съм се замисляла къде, що и как...И ето го на, истипосан в интернета, вече повече от половин година - мой личен блог!


Търсих място, където да споделям неща, които ме вълнуват, неща за които не ми се разговаря, но мислите за тях не ми дават мира. Обикновено музата ми идва, когато се случи нещо неприятно, леко съм се депресирала и се разфилософствам по житейските въпроси. Преди имах специално създаден имейл, наречен "кошчето", където изпращах тъжните си мисли за рециклиране :). Този имейл, предполагам вече не съществува и отдавна е заличен, тъй като спрях да го ползвам. 

Благодаря на Рос, която ми даде тема на размисъл и повод да напиша това :)

За малко да забравя, че трябва да продължа играта.Каня една интересна личност, една съвсем НЕобикновена жена с нейните разностранни вълнения, блогове и сайтове, която стана и моя първа последователка ( То е като първата любов - не се забравя :). Но мен по-скоро ме вълнува как и хрумна първоначалната идея за създаването на Зеленият сайт на небезисвестната Златина Цонева.