Празник +

3.10.09

Празници и поводи за празнуване винаги могат да се намерят.Е днес е ден,в който се съчетават няколко празника и поводи за празнуване,така че денят ще-не ще трябва да е чудесен и се очертава наистина да е такъв! :)
Още от снощи започна празнично по повод новородено дете на приятели.
Днес е и национален празник на Германия-Деня на германското единство. На този ден през 1990 година е обявено обединението на Федерална република Германия и Германска демократична република в единна държава .Не бих тръгнала да празнувам заради това,но все пак трябва да се покаже уважение към "втория ми дом" :)
Днес е и световен ден на картичките World Card making day .На този ден изработването на самоделни картички се превръща в световно хоби./а дали има ден на самоделните бомбички?! :)/

Дали съм пропуснала някой празник?!. . . и тези са ми достатъчно.

И така. . . ще бързам към родилното ,да поздравя родителите със саморъчно направената картичка.Моделът на картичката е взет от Easy Cut Popup.



и днес (4.10.09) още една картичка за едно друго бебе,което ще посетя след няколко дни.Да си призная,Pop-up картичките много ми допадат и за тях ме вдъхнови DimitranaS.
Как няколко листа хартия се превръщат в нещо толкова оригинално и при това,никакво лепило не е необходимо.Единствената по-важна особеност е хартията да е по-твърда,за да не "клюмне" фигурката.Само изрязване и прегъване на няколко места и ....ето го резултатът.