Смях!

16.8.09

Една приятелка ми прати линк към форум на фармацевти,споделящи ежедневните си преживелици с клиенти.Бисери един след друг...като например:

-Дай ми нещо за сърце.
-Какво да бъде точно?
-Абе, не за мен, а за брат ми, ти знаеш какво му даваш.

Жена научила нова дума:
- Дайте ми един ГЛИСТЕР (блистер) аналгин.

-Вие същата аптека ли сте, където я търся?

-Един капкометър моля!

-Обадете се на доктора, той ще гарантира за мен!

пациент:"дай ми нещо за сърце! к'во ще ми препоръчаш?"
маг.фарм.: "кардиолог!"
пациент: "дай го! колко ша струва?"

Наш Иван е много болен.
Ката си сложил темпериметъра, да си премери темперакурата, и като го извадил.... и като го погледнал.. 40сантиметъра!

Каква сте такава аптека, да нямате син камък!

Какво е разписанието на това хапче?


Витамин С на скилидки продавате ли?
Цигари имате ли?
А продавате ли на дребно лекарства?


-Аспирин?
-Колко?
-За 80 кила чушки.

-Доктора толкова спешно дойде, у нас, че нямаше време да напише рецепта, и каза, че и така ще ни го дадете.

- Дядо, ето ти лекарството - по 1 свещичка вечер
- Как не ви е срам! Вместо да ме лекуват, свещи да си паля!
....
....и много други.
<<Тук ще откриете още>>