6 малки неща, които ме радват

18.7.09

Получих покана от Златина, попаднала в една игра, в която трябва да изброя шест неща, които ме радват. Няма да е трудно, понеже се сещам за повече от шест.

1.Динамиката-стремеж постоянно нещо да се случва около мен и да съм "в джаза". Понякога дори може да се каже, че си търся белята. Има една приказка "Да бе мирно седяло, не би чудо видяло", която пасва на моя случай много добре. Понякога завиждам на хората, които си кроткат и се радват на спокойния животец и аз опитах така ама не се получи.


2.Планината и морето-аз съм морско чедо, за което съм сигурна, че много хора биха ми завидели. А на мен ми дай да ходя по чукарите! Е така се случи, че сега живея по- близо до чукарите и то не кои да е, а Алпийските. Много си обичам и морето: ароматът му, солеността и топлият бряг.

3.Летните бури- с мощни гръмотевици и порой, ме впечатляват от дете, но от сухата страна на прозореца. "Няма нищо по-хубаво от лошото време"прочетох само заради заглавието, а след това Богомил Райнов ми стана един от любимите автори.

4.Храната-човек от много неща може да се лиши, но храната не е едно от тях. Нищо не може да се сравни с качествена, добре приготвена, ароматна храна. Храната не като средство за запълване на стомаха, а като наслада и изкуство.

5.Хората- и по-специално хората, които аз съм избрала да съм около мен, хората от които можеш да се вдъхновиш, с които можеш да се разбираш безмълвно, тези с които можеш да не се чуеш с месеци и пак да сте си най-близки, онези които се усмихват с очите си и ти пълнят душата.

6.Животът- защото е хубав, въпреки низовете е като виенско колело. Дори да си най-долу, в следващия момент ще се радваш на прекрасен изглед най-горе.

Благодаря на Златина за поканата, искрено се забвлявах. Сега да видим ,на кого да предам щафетата. Избирам последния присъединил се към блога ми член ,а именно Ирония Идиотова, която ми се струва много интересна личност, а има и невероятен стил на писане и ме заплени с "Лятната одисея на семейство Мръфкови". А освен това и всеки, на който играта му се струва интересна и иска да си сподели неговите шест неща.

P.S.
23 юни /четвъртък// Днес поканих и choleova , ще се радвам да се присъедини!