Интернет зависимост или....живот в модерно общество?!

18.6.09


Интернетът отново изчезна (леко съм изнервена). Замислих се по въпроса за зависимостите изобщо и по-специално Интернет и мобилни телефони.
Трудно ми е да си представя в днешното модерно общество живот без компюър , мобилен телефон и още повече без Интернет. Защото без Инернет другите 2 играчки някак си губят "душевността си" и се превръщат в купчина чипове и платки. Сам по себе си компютърът без Интернет, става почти една безполезна кутия.
Като се замисля Инернетът е навсякъде,дори и във всяко изречение написано от мен (до сега) в тази публикация :))) Колкото е комично, толкова е и трагично.
Чудех се и дали мога да живея без тези три неща-малко вероятно е да оцелея без да променя коренно начина си на живот, обществото, континента...
Със сигурност ще се пробвам.От края на следващата седмица съм в отпуск и планирам да зарежа лаптопа за две седмици,цели ДВЕ СЕДМИЦИ и да се радвам на живота, слънцето, морето, приятелите, планините! Но телефона ще си го взема, все още не съм готова да се разделя с него.

Една смешка,която може и да е по истински случай: "Решавам сутринта да си намажа филия с масло... Отварям хладилника, вадя маслото, на него надпис - 82.5%... Супер, викам си, почти се е изтеглило... Прибирам го в хладилника, да се доизтегли и се сещам, че нещо не се връзва..."